Lorem ipsum dolor sit amet

Aliquam leo lectus, tempor ac hendrerit in, laoreet et nibh. Phasellus consequat velit ac mi vulputate aliquam.

Curabitur ullamcorper nibh nisi

Proin luctus placerat arcu, eget vehicula metus rhoncus ut. Fusce pharetra pharetra venenatis. Sed condimentum ornare ipsum.

Maecenas nisl est

Vestibulum suscipit ullamcorper bibendum. Nam quis commodo ligula. Etiam et mi et magna molestie iaculis.

Lorem ipsum dolor sit amet

Duis fermentum sem nec ipsum lacinia fermentum. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

Main ADs

Labels

365 (33) Omnia (24) flickR (12) anok² (9) Hanee (8) story (7) Yaya (6) makan (5) 5Two (4) INTRO (4) keretaKu (4) awan (3) kerja (3) sabah (3) Kewangan (2) PSD (2) hospital (2) jalan² (2) langit (2) template (2) D3K (1) DUIT (1) HitamPuteh (1) IJN (1) JIM (1) MPH (1) OU (1) PICC (1) air (1) banci (1) bank (1) blogger (1) chelsea (1) daun (1) depavali (1) hukm (1) i-city (1) idea (1) ideapad (1) kemalangan (1) kuih (1) lenovo (1) motogp (1) pindah (1) ppukm (1) putrajaya (1) rossi (1) tiDO (1) toyo (1) x-ciden (1)

Selamat Datang!

Terima kasih kerana mengunjungi blog aku yang tak seberapa ini. Apa yang korang boleh buat kat sini?? lantak korang la nak buek gapo~...yang penting tak menaikkan kemarahan aku dah ler...

ok! adios! brabos~ hola!...

sHout HeRe!!

[test] ScribeFire

Assalamualaikum...

dah lama tak buat posting kat sini.

Jadi, hari ini aku cuba untu buat posting semula ke sini. Untuk teruskan cerita posting aku ini, aku akan bercerita tentang tajuk posting aku ini.

ScribeFire a.k.a SF

Ya, ituLAH tajuk posting aku pada hari ini. Apa itu SF? -- untuk pengetahuan anda semua, SF merupakan extention untuk browser (cam aku guna buat posting ini adalah FF browser). Maksudnya sama dengan add-on LAH. Fungsi SF ini adaLAH sebagai editor PANTAS tanpa perlu masuk ke akaun blog masing-masing dan KEHEBATAN SF ini adaLAH bagi mereka mempunyai lebih dari 1 penyedia blog/microblog seperti blogger, wordpress, tumblr dan sebagainya.

Secara ringkasnya, dengan hanya 1 butang Publish akan menghantar posting ini ke blog-blog yang anda telah daftarkan.

Tidak percaya? sila tanya enchek Google dengan menaip ScribeFire.

SekianTechnorati Tags: , ,

Post a Comment